Menighetsliv

Gudstjenester

Hver søndag kl. 11:00.

Småfelleskap

Småfellesskap er et sted for å bli bedre kjent og få nye venner.

Norkirken Kongsberg

Guds kjærlighet til alle

Ikke nøl med å kontakte oss hvis det er noe du lurer på.

Nyttige lenker:

Taler

Tjenestegrupper

Ansatte og ledere

Leie av Norkirken

Medlemskap

Givertjeneste

Personvern

Bli med på Alphakurs

17. sep. 2024

Fra en forsiktig start i 1977 ved Holy Trinity Bromton Church i England holdes ALPHA på 112 språk og millioner har fullført kurset verden over! I kurset presenterer vi livsviktige spørsmål, som «Finnes Gud?», «Er det en mening med livet?», «Hvem er Jesus?» og «Hvorfor og hvordan be?» på et språk som vi alle kan forstå.

Høstens Alphakurs i Norkirken Kongsberg starter onsdag 18. september kl. 19.00. Kurset går over ca. 10 uker og starter med en uforpliktende Alpha-middag første gang.

Alpha er et inspirerende kurs om kristen tro. Hjertelig velkommen til søkende, troende og tvilende. Les mer om Alpha på hjemmesiden til Alpha Norge.

Siste nyheter

Ingen resultater funnet

Siden du ser etter ble ikke funnet. Prøv å omformulere søket ditt, eller bruk menyen.